خاطره ی دوستم

دفتری از دوستم گرفتم اینو پشتش نوشته بود هههههههه

 

میخواهم از یک موجود ناشناخته برایتان تعریف کنم. از یک موجود بسیار

 

زیبا نادروکمیاب و بی نظیر این موجود کسی نیست جز بوووق بوووووق زاده

 

(تشویق!!!!)(تکبیر!!!!!!!!)(الله اکبر-الله اکبر !!!!!!!)بوووووووووق دختری

 

است بس زیبارو,سفیداندامچاق بد ترکیب.آری شاید بپرسید مگر میشود هم

 

زیبا و هم بدترکیب.آری میشود توضیح بده!!باشد الان!!!این موجود کمیاب

 

از نژاد بوووووق است یعنی بوووووق است بووووووق ها بس زیبا هستند اما

 

 بووووووق از نژادبووووووووق است پس بدترکیب است. ترکیب بین دو نزاد

 

بوووووق وبوووووق زشت رو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

نه تورو خدا حال کردید اینم دوسته من دارم خداییش دوسته من دارم

 

خدا یه عقلی به این دوست من بده یه پولی هم به من الــهــــــی آمیــــــــــــــن



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت11:18---25 دی 1392
خدا بیماران رو شفا بده
انشالله


mar♥jan
ساعت18:02---24 دی 1392
خخخخخخخخ عجب رفیق باحالی داری
پاسخ:هههههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 23 دی 1392 | 21:49 | نویسنده : شیطون بلا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.